top of page

Liefde in
een lijstje

Petietjes zijn persoonlijk. Handgemaakt. En...er is er maar ééntje van.

tess 1 _F.jpg

Kies hier
je formaat

MATERIAAL

PAPIER & KRIJT

De wasco's die ik gebruik zijn gemaakt van de beste kleurpigmenten en zijn op basis van was. Ik heb 80 fantastische kleuren tot mijn beschikking. 

Ik teken op Daler & Rowney papier. Dit kunstenaarspapier is niet helemaal wit, maar een tikkeltje crème. Het is iets warm, dik en glad. 

Neocolour II De Krasklas_edited.jpg
IMG_9780.jpg

HOI WILLEMIEN,

"Mijn neef wordt 18. In lijn met zijn zus en onze zoon, zou ik het gaaf vinden om hem iets persoonlijks van jouw hand te geven. Ik denk aan 1 actie tekening van hem hockeyend voor Pinoké. Hoor graag!"

HI!

A hole new beginning

"Mijn man heeft zijn bedrijf verkocht en gaat iets nieuws opzetten. Die stap vond hij spannend en was toen veel aan het. Hij wordt binnenkort 45 en ik wil hem een werk van jou kado doen. 

25f28581-afc0-4db5-b3b3-3ba55854dbf8.JPG

BESTE WILLEMIEN,

'Even een berichtje om te laten weten dat onze dochters dit totaal niet hadden verwacht als kado voor hun eindexamen. Een fles champagne is zo op, maar dit Petietje is voor altijd.'

DOE HIER INSPIRATIE OP

FAQ

Hoe plaats ik een bestelling?

Graag een mailtje naar mail@willemienebbinge.com of met mij appen/bellen op 0643995359

Ophalen of verzenden?

Haal je het werk op in mijn studio, dan gaat het vaak sneller. Verzenden kan per koerier of aangetekend via de post.

Welke materialen gebruik je?

Wasco's: Neocolor II van Caran d’Ache.

Papier: Daler Rowney Smooth Heavy Weight, zuurvrij, FSC-gecertificeerd, 220 g/m².

 Welke input heb je van mij nodig?

• Foto’s en/of korte video’s

• Karakteristieken en gewenste sfeer

• Specifieke houding(en)

 Zijn de verzendkosten inbegrepen?

• Nee, helaas. Elke Petietje heeft zijn eigen maat en gewicht. En niet alles past door de brievenbus.

Dus je krijgt een apart tikkie als ik 'm verstuurd heb.

Scherm­afbeelding 2025-10-17 om 18.34.37.png
IMG_7350_edited.jpg
bottom of page